Förlåt......

Hej :D
Jag har glömt att blogga på ett tag nu eller jag har inte glömt det men jag har så mycket att göra så jag orkar liksom inte :(
Men jag ska försöka bättra mig på det :)
Jag har varit med Bella hela helgen GRYMT kul!!!
Sofia min storasyster sov hos Bellas storasyster doddo (vi är kusiner :))
I torsdes morgon kom Bella och på kvällen kollade vi på när Erika övade fälttävlan, hon ramlade av och slog foten :(( sen hoppade Sara upp och ramlade av och slog svanskotan AJJJJ!!! ( busig jolly ;) )men sen i fredags red jag, jag red Gullan, hon var duktig hon hoppade fint :) ( kommer kancke en video sen ) sen idag red Bella på ballina hon var också lite busig men imorgon ska Erika tävla fälttävlan och då ska jag med :)
Det ska bli kul :):)
Godnatt nu är jag trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0