Lite om ridningen :D

Hej igen :)
Jag ska berätta typ lite vad i ridningen jag tycker är kul :)
De roligaste i ridningen är om man har kämpat för att klara något och sen när man övar, övar, övar och övar helatiden sitter de tillslut :)
Jag rider bara på fredagar och det är då jag övar mig på att rida osv....
Men ibland är jag med
Erika när hon rider o kollar hur hon rider så lär jag mig av Erika bara av att kolla när hon rider, jag har lärt mig jättemycket tycker jag genom att bara vara med Erika och kolla när hon rider och tävlar :)
Men av hoppning och dressyr tycker jag det är roligare att hoppa men jag hoppar
Inte så högt men det är ändå kul 😃
Jag ska försöka att uppdatera mycket imorgon då Erika tävlar :)
Ett tycka till till Erika :)

Nu ska jag lägga mig Godnatt :)


En liten fin bild på Erika och jolly :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0