Hela helgen med kusinen :)

Nu har jag precis kommit hem från min kusin, i fredags kom hon till mig sen åkte vi till min ridning, jag red lyran :)
Det gick jättebra :)
Sen åt vi fleckkortlett (stavning) och pasta, det var gott ;)
Sen kollade vi på tv och somnade :)
I lördags åkte vi till min kusin sen red hon, hon red Picasso han var lite sur i boxen men sen blev han jätte snäll :)
Sen åkte vi till vår mormor och morfar där träffade vi våra andra kusiner, det var kul. Sen åkte vi hem till Bella min kusin :)
Där åt pizza till kvällsmat sen kollade vi på film och jag somnade (som vanligt)
Vi gick och la oss ca halv 3 på natten :-S sen idag har vi inte gjort så mkt, och nu är jag hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0