Farmor o Farfar

Hej!
Förlåt för jag inte har bloggat på länge :*(
Men nu ska jag nog komma igång med bloggandet igen....
Men nu är jag hos min farmor och farfar med mina syskon och mina kusiner Carolina och Matilda :)
Jag och mina syskon kom i onsdags och på vägen hit hälsade vi på min andra kusin Benjamin, han är 3 månader :D
Och igår kom mina kusiner då :)
Och då åkte vi till Väla, jag köpte bara 2 Iphone skal :D
Och sen åkte vi hem och åt och sen till Benjamin för de har bara träffat han 1 gång innan :)
Och nu ligger jag här i sängen och bloggar lite :D

Bild på skalen där nere :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3298203/images/2012/pic_190939867.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0